Op 5 oktober opent bouw- en inspiratiesalon bis de deuren met een nieuw gezicht dit jaar. Na een intensieve creatieve (en strategisch) pitch koos bis voor Heren Loebas als creatieve partner voor de uitwerking van de campagne voor deze editie. De campagnebeelden zorgen voor een frisse wind, een nieuw gezicht. Dat laatste mag in dit geval vrij letterlijk genomen worden.
Na het afronden van een strategisch voortraject, werd voor deze campagne een reeks van vijf campagnebeelden met bijhorende baseline uitgewerkt, elk met een eigen focus. Enerzijds verwijzend naar de doelgroep, anderzijds naar de brede waaier aan aanbod die de beurs rijk is. De beelden zijn speels en herkenbaar en tegelijkertijd ook toegankelijk. De gezichten van de mensen werden vervangen door gele huisjes. Dat zorgt voor een toegankelijk beeld dat tegelijkertijd ook voldoende herkenbaarheid geeft en duidelijk toont waar de beurs voor staat.
De visuals zullen via heel wat kanalen te zien zijn, zoals tickets, affiches, billboards, maar ook tijdens een PR-actie in onder andere de stations Gent Sint-Pieters en Kortrijk.
Credits:
Client: Bis beurs by Easyfairs
Agency: Heren Loebas
Creative Director: Stijn D’Hondt
Art director: Peter Van de Sijpe
Uitwerking & fotografie: De Kwekerij
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]