Op 2 oktober opende de Bisbeurs opnieuw zijn deuren in Flanders Expo. De straten kleuren daardoor extra geel in en rond Gent. Dankzij het partnership van Bisbeurs en Lijncom is het grootste bouw- en interieursalon van Vlaanderen nu ook volop aanwezig in het straatbeeld om zo (ver)bouwers massaal naar de beurs te lokken.Om de standhouders van de Bisbeurs extra in de verf te zetten voor, tijdens én na de beurs, konden ze intekenen op een exclusieve aanbieding om zo hun beursdeelname langer te laten duren. Hun merk wordt getoond op impactvolle formaten, op voertuigen die dagelijks meermaals het centrum van Gent doorkruisen en ook nog eens de randgemeenten bedienen. Hierdoor zijn ze vier weken lang impactvol aanwezig op bussen en trams op het juiste moment, bij potentiële beursbezoekers.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]