Wie vanochtend Metro zag, kon er niet naast kijken. Voor C&A is het vandaag, net als in de Verenigde Staten, Black Friday. Daar is de keten zo enthousiast over dat het morgen en zelfs zondag ook nog Black Friday is. Black Friday is traditiegetrouw de vrijdag na Thanksgiving en staat voor een ongezien winkelgedrag, met ongelooflijke kortingen. Opvallend dus dat C&A op de kar springt van een typische Amerikaanse consumentenhoogdag. C&A is overigens niet de enige keten die dat doet: ook H&M adverteert in diezelfde Metro. Ook Media Markt, Fnac, Zalando e tutti quanti (zoals drakencentrales, modezaken,...) adverteren volop voor Black Friday. Die evolutie is overigens al een paar jaar aan de gang. Interessant voor de consument (kortingen!), voor de winkels (meer volk!) én voor de media (meer advertenties!). En de maandag na Thanksgiving is het Cybermonday in de Verenigde Staten, en dus elk jaar steeds meer ook een beetje bij ons. Zolang wij in België niet mogen meestemmen bij de Amerikaanse presidentsverkiezingen, blijft het natuurlijk een vreemd fenomeen…
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]