Black Friday wordt Pak Friday bij MediaMarkt en Wunderman Antwerp

Crea / News

Mediamarkt Wunderman Black Friday 2018Ook dit jaar pakt MediaMarkt uit met straffe deals tijdens Black Friday! Zo straf zelfs dat Black Friday dit jaar een heel weekend duurt. Om die topdeals tijdens het Black Friday Weekend bij MediaMarkt te communiceren, creëerde Wunderman Antwerp een reuzengrijpmachine vol MediaMarkt-producten. Op zaterdag 17 november konden enkele gelukkige klanten bij MediaMarkt Docks Bruxsel in een reuzegrijpmachine kruipen en zélf de klauw zijn. Zo maakten ze kans om prijzen te winnen van minimum 400 euro. Om de deelnemers te rekruteren, was het eerst Pak Friday bij MediaMarkt: zo kon je in de week voorafgaand aan Black Friday ook al de beste deals grijpen. Dit kon via een digitale en in-store activatie, waarbij klanten hun ticket voor de reuzegrijpmachine moesten proberen pakken in normale grijpmachines in de winkels en een digitale versie online. Wie geen prijs greep, kon nog altijd profiteren van een pak andere topdeals in de winkel en online.
Mediamarkt Wunderman Black Friday 2018 02
De campagne voor het Black en Pak Friday Weekend liep ook in radio, tv, social media en online bannering.Mediamarkt Wunderman Black Friday 2018 03
Credits
Agency: Wunderman Antwerp
Client: MediaMarkt
Client contact: Davy Claeys, Fokke Lowie, Mart Hertecant
Creative Directors: Sam De Volder
Creative team: Bram Van Looveren, Philip Vandenberghe, Patrick Vermeylen, Jan Denys Account team: Ena Stevens, Matti Verhaegen, Tom Thijs
Strategy: Evert Van den Broeck
Campaign Managers: Ena Stevens
Agency producer: Caroline Van Ranst
Design: Charlotte Slegers, Theo Hagtingius
Animator: Andreas De Ridder
Sound design: Menno Van Riet