H&M en Moschino onthullen hun nieuwe capsule met een XXL ultrablingverpakking van het Zweedse merk, ontworpen door Urban Media. In het hartje van Brussel kunnen voorbijgangers en fashionista’s namelijk een van de hoogtepunten van de exclusieve collectie ontdekken, de gouden Moschino-riem, in een reusachtige versie op de gevel aan de Elsensesteenweg. Op de Meir dompelen de tijdelijke schermen, die de ramen van het verkooppunt bekleden het publiek dan weer onder in het hart van het Moschino-universum met de spot van de campagne.
Blingbling van H&M en Moschino op XXL-formaat
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]