Vorig jaar opende ramen- en deurenfabrikant Luckx haar deuren op een nieuwe locatie, met een nieuwe generatie aan het roer. Het bedrijf schakelde hiermee een versnelling hoger met de bouw van een grote ultra-geavanceerde productiehal en een strak gedesignde showroom. Dat was meteen het startschot voor een nieuwe communicatiecampagne.
“Na een rondleiding in het bedrijf was snel duidelijk dat Luckx de lat hoog legt. Met het streven naar compromisloze kwaliteit wordt elke stap in het productieproces onder de loep genomen en geoptimaliseerd. Die aanpak vertaalt zich in een uiterst kwalitatief eindproduct dat het op vele vlakken nét iets beter doet,” klinkt bij Frank Van de Vijver, oprichter van het netwerk van freelance reclame- en communicatieprofessionals Blockchain Creatives.
Hieruit ontstond een atypische campagne voor deze sector, die een voor een de USP’s uitlicht. In de campagne wordt telkens één (technisch) aspect aan een (tastbaar) voordeel voor de eindgebruiker gekoppeld. In een herkenbare look & feel (opvallend oranje + zwart-wit fotografie) en een ludieke ondertoon zet Blockchain Creatives Luckx neer als een meer-dan-volwaardige speler in de markt. De merklijn “Ramen, deuren, passie & perfectie” vat het verhaal mooi samen. De campagne is uitgewerkt in print en social media.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]