Bloovi Me vervelt tot NedWorks

Communication / News

NEDWORKS_Portretten_06-19_Groep_Management_9I7A5860 kopie-1Na meer dan zeven jaar start de specialist in rekrutering van digitale profielen Bloovi Me aan een nieuw hoofdstuk. Met NedWorks als nieuwe naam en brand brengt het bedrijf nu meer duidelijkheid in hun missie:" de community van digitale professionals verbinden, inspireren en samen kansen creëren". “We hebben in die zeven jaar een stevige reputatie opgebouwd bij kandidaten én werkgevers,” zegt Camille Meert, oprichtster en Chief People Officer van NedWorks. “We hebben de digitale revolutie altijd al gezien als een opeenvolging van kansen. Samen met Stephane Collignon, die er als partner bijkwam in 2016, hebben we die kansen ook ten volle benut. Zo hebben we ons aanbod bijvoorbeeld uitgebreid met project based staffing, de Digital Master Academy,  de digital assessment tool, enz. Deze strategische keuzes hebben ervoor gezorgd dat we uitgroeiden tot marktleider en dat we vandaag de dag heel wat toonaangevende bedrijven tot ons klantenportfolio mogen rekenen. Nu zijn we klaar voor een nieuw hoofdstuk in ons groeiverhaal. De wereld verandert door de digitalisering en wij veranderen mee.

Een van de drijvende krachten achter deze evolutie is Reinier Jonker. Hij werd anderhalf jaar geleden als COO aangetrokken om de toekomst van het bedrijf mee uit te tekenen. “NedWorks is een Digital Talent Agency die digitale experten helpt en doen groeien door het bieden van relevante inspiratie en carrièrekansen.” NedWorks bevindt zich op het snijvlak van Digital en HR en combineert strategie met rekrutering en learning & development-initiatieven en bouwt daarmee volgens Reinier Jonker aan de dititale teams van de toekomst.