Na de overname door FCR Media pakt goudengids.be uit met de breed uitgesmeerde campagne ‘Goud behoudt altijd zijn waarde’.
Blue Bees tekent voor deze campagne, die nationaal in kranten, op radio en digitaal loopt tot eind november. Met een opvallende call-to-action: gebruikers maken kans om op goudengids.be 10 gouden eieren te winnen, elk ter waarde van 800 euro.
Credits
Client: FCR Media/goudengids.be
Agency: Blue Bees
Creation: Guy Van den Broeck – Cedric Trefois – Marie-Gabrielle Lefevre – Ken Govaert
Account Team: Caroline Vola – Frederic Dethoor
Director: Toon Jansegers (Raygun)
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]