Na de overname door FCR Media pakt goudengids.be uit met de breed uitgesmeerde campagne ‘Goud behoudt altijd zijn waarde’.
Blue Bees tekent voor deze campagne, die nationaal in kranten, op radio en digitaal loopt tot eind november. Met een opvallende call-to-action: gebruikers maken kans om op goudengids.be 10 gouden eieren te winnen, elk ter waarde van 800 euro.
Credits
Client: FCR Media/goudengids.be
Agency: Blue Bees
Creation: Guy Van den Broeck – Cedric Trefois – Marie-Gabrielle Lefevre – Ken Govaert
Account Team: Caroline Vola – Frederic Dethoor
Director: Toon Jansegers (Raygun)
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]