Neuhaus zal klanten vanaf dit najaar (letterlijk) verwarmen met de nieuwe Hot Choco’licious Drops, chocoladedragées die in warme melk samensmelten tot een heerlijke, warme chocoladedrank. Om de verleiding in de Neuhaus-boetieks nog wat groter te maken, rekende het chocolademerk op de diensten van partner BlueMango Design, dat de packaging design van het nieuwe gamma heeft gerealiseerd.
Het Brusselse bureau koos voor een impactvolle, kleurrijke look en een vleugje verfijnde speelsheid, in lijn met het innovatieve product-concept. Het gamma bestaat uit een stijlvolle (geschenk)koffer waarin drie verschillende aroma’s te ontdekken zijn. Elke variëteit wordt in een elegant apart zakje verpakt en voor refills zijn er kubusvormige doosjes per smaak verkrijgbaar. Verder wordt het concept en het heerlijke aroma van de warme chocolade grafisch gesymboliseerd door een unieke, krulvormige swoosh, ook gebruikt in de communicatie.
Deze zomer vernieuwde BlueMango Design nog de look van een gevestigde waarde in het Neuhaus-gamma: de Carré-collectie. Zowel de assortimentsdozen als de individuele wraps van de vierkante chocolaatjes werden onder handen genomen. Deze redesign kadert in de rebranding van het merk, met ondermeer een nieuw logo en vernieuwing van boetieks, die begin dit jaar van start ging. De nieuwe dozen zijn luxueuzer geworden met een verfijnde voorstellingen van de verschillende smaken en het gebruik van goudfolie en vernissen.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]