Neuhaus zal klanten vanaf dit najaar (letterlijk) verwarmen met de nieuwe Hot Choco’licious Drops, chocoladedragées die in warme melk samensmelten tot een heerlijke, warme chocoladedrank. Om de verleiding in de Neuhaus-boetieks nog wat groter te maken, rekende het chocolademerk op de diensten van partner BlueMango Design, dat de packaging design van het nieuwe gamma heeft gerealiseerd.
Het Brusselse bureau koos voor een impactvolle, kleurrijke look en een vleugje verfijnde speelsheid, in lijn met het innovatieve product-concept. Het gamma bestaat uit een stijlvolle (geschenk)koffer waarin drie verschillende aroma’s te ontdekken zijn. Elke variëteit wordt in een elegant apart zakje verpakt en voor refills zijn er kubusvormige doosjes per smaak verkrijgbaar. Verder wordt het concept en het heerlijke aroma van de warme chocolade grafisch gesymboliseerd door een unieke, krulvormige swoosh, ook gebruikt in de communicatie.
Deze zomer vernieuwde BlueMango Design nog de look van een gevestigde waarde in het Neuhaus-gamma: de Carré-collectie. Zowel de assortimentsdozen als de individuele wraps van de vierkante chocolaatjes werden onder handen genomen. Deze redesign kadert in de rebranding van het merk, met ondermeer een nieuw logo en vernieuwing van boetieks, die begin dit jaar van start ging. De nieuwe dozen zijn luxueuzer geworden met een verfijnde voorstellingen van de verschillende smaken en het gebruik van goudfolie en vernissen.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]