La Croix Rouge de Belgique, de Franstalige tegenhanger van Rode Kruis-Vlaanderen, biedt verschillende diensten aan in een honderdtal “Maison de Croix Rouge”-centra. Deze hadden vroeger elk hun eigen look, maar om ze nu beter herkenbaar te maken, creëerde BlueMango Design één gemeenschappelijke merkidentiteit.
De nieuwe look wordt gekenmerkt door het zwarte opschrift “Croix Rouge de Belgique” op een witte achtergrond, steeds onderlijnd in het rood en natuurlijk ook vergezeld door een rood kruis. BlueMango Design ontwierp ook enkele grafische iconen die de verschillende diensten van Croix Rouge moeten uitleggen. Deze zijn voortaan te vinden op de ruiten van de centra. Daarop vinden bezoekers nu ook duidelijke vermeldingen over wat ze er kunnen vinden, zoals de “Vestiboutique’ (tweedehandskledij) en de “Epicerie Sociale” (kruidenierswaren aan een degelijke prijs).
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]