Het Brusselse brand design agency BlueMango Design is sinds enkele maanden verantwoordelijk voor de grafische ontwikkeling van het Lotus-ijsgamma. Van Europa tot de VS, Taiwan, Zuid-Korea, het Midden Oosten,… Niet alleen in België, maar over heel de wereld wordt het nieuwe gamma (en het nieuwe design) gesmaakt. Bij het redesign werd er gekozen voor een strakkere, hoogwaardige look die meteen opvalt in de rekken. Dit in de vertrouwde rode/witte kleuren, bekend van het beroemde Biscoff-speculooskoekje. Noot: Biscoff is de naam die Lotus voor zijn bekende speculooskoekje gebruikt voor zijn internationale expansie. Die naam zal op termijn ook in eigen land worden gebruikt, maakte Lotus-topman Jan Boone recent bekend.
Speciaal voor de VS creëerde BlueMango Design het ontwerp van een gloednieuw assortiment ijspotten. Daarbovenop werden niet alleen de ijs-producten onder handen genomen. Ook de communicatie en het point-of-sales materiaal werd door BlueMango Design in een splinternieuw jasje gestoken. Zo veroverde het alombekende Biscoff speculooskoekje opnieuw een plek in het vriesvak! Je zou voor minder smelten…
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]