Het Brusselse brand design agency BlueMango Design is sinds enkele maanden verantwoordelijk voor de grafische ontwikkeling van het Lotus-ijsgamma. Van Europa tot de VS, Taiwan, Zuid-Korea, het Midden Oosten,… Niet alleen in België, maar over heel de wereld wordt het nieuwe gamma (en het nieuwe design) gesmaakt. Bij het redesign werd er gekozen voor een strakkere, hoogwaardige look die meteen opvalt in de rekken. Dit in de vertrouwde rode/witte kleuren, bekend van het beroemde Biscoff-speculooskoekje. Noot: Biscoff is de naam die Lotus voor zijn bekende speculooskoekje gebruikt voor zijn internationale expansie. Die naam zal op termijn ook in eigen land worden gebruikt, maakte Lotus-topman Jan Boone recent bekend.
Speciaal voor de VS creëerde BlueMango Design het ontwerp van een gloednieuw assortiment ijspotten. Daarbovenop werden niet alleen de ijs-producten onder handen genomen. Ook de communicatie en het point-of-sales materiaal werd door BlueMango Design in een splinternieuw jasje gestoken. Zo veroverde het alombekende Biscoff speculooskoekje opnieuw een plek in het vriesvak! Je zou voor minder smelten…
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]