BlueMango Design smult van Lotus Bakeries

Na het herwerken van het Zebra gamma heeft Lotus Bakeries het ontwikkelen van een nieuw gebaksassortment toevertrouwd aan BlueMango Design. Dit nieuw gamma bestaande uit het vroegere Pommeline gebakje, gevuld met echte appel stukjes, werd aangevuld met twee andere smaken: framboos en chocolade.
Om de natuurlijkheid van de recepten te benadrukken, maar ook de smaak van de vulling, heeft BlueMango Design samen met de marketing afdeling de naam Tartélice bedacht voor dit nieuw assortiment. Het brand en packaging design bureau heeft daarna een nieuwe visuele identiteit gecreëerd gebaseerd op het concept van authentieke natuurlijkheid. De keuze van een licht gekleurd hout op de achtergrond plus eenvoudige en moderne typografieën benadrukt de ingrediënten en de smakelijkheid van het gebakje. BlueMango Design heeft eveneens nieuw point of sales materiaal ontwikkeld om deze lancering te ondersteunen.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]