Na het herwerken van het Zebra gamma heeft Lotus Bakeries het ontwikkelen van een nieuw gebaksassortment toevertrouwd aan BlueMango Design. Dit nieuw gamma bestaande uit het vroegere Pommeline gebakje, gevuld met echte appel stukjes, werd aangevuld met twee andere smaken: framboos en chocolade.
Om de natuurlijkheid van de recepten te benadrukken, maar ook de smaak van de vulling, heeft BlueMango Design samen met de marketing afdeling de naam Tartélice bedacht voor dit nieuw assortiment. Het brand en packaging design bureau heeft daarna een nieuwe visuele identiteit gecreëerd gebaseerd op het concept van authentieke natuurlijkheid. De keuze van een licht gekleurd hout op de achtergrond plus eenvoudige en moderne typografieën benadrukt de ingrediënten en de smakelijkheid van het gebakje. BlueMango Design heeft eveneens nieuw point of sales materiaal ontwikkeld om deze lancering te ondersteunen.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]