BMMA aan tafel met Yves Baudechon

Wat is de succesformule om een model ook in het buitenland te doen werken? En welke zijn de uitdagingen voor Belgische start-ups die naar internationale paden willen bewandelen? BMMA vraagt het op 19 november aan Yves Baudechon, co-founder van Ogilvy Social.Lab, tijdens een traditionele BMMA Lunch in de Club van Lotharingen.
Yves Baudechon heeft meer dan 30 jaar ervaring in het opstarten en ontwikkelen van start-ups in de communicatiesector. In 2010 richtte hij Ogilvy Social.Lab op samen met Gilles Bindels. Onder zijn leiding heeft het creatief bureau een sterk ‘social CRM’-aanbod ontwikkeld, een klantgericht model waarbij content gecombineerd wordt met slimme social targeting om zo een grotere relevantie en betrokkenheid te garanderen.
Zijn carrière begon met de oprichting van Marketing Power in de jaren negentig, een direct marketingbureau dat hij later verkocht aan DDB België, waar hij van 2000 tot 2007 CEO was. In 2000 lanceerde hij het email marketing programma JustForYou, en in 2008 werkte hij mee aan de oprichting van Radionomy, een wereldwijd platform dat gebruikers tools aanreikt om hun eigen online radiostation te creëren. Inschrijven voor deze BMMA Lunch kan via de gebruikelijke weg.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]