Employer branding lijkt voor veel bedrijven een game changer te zijn om zich te onderscheiden van de massa, maar het vinden van de juiste profielen is tegelijkertijd moeilijker dan ooit. Hoe implementeer je een goede employer branding-strategie? Wat zijn do's & don'ts? En zijn daar professionele werkwijzen voor? Om marketeers en HR-professionals te helpen om hun vaardigheden rond employer branding aan te scherpen, biedt de BMMA een programma aan van drie sessies. Meer info daarover vindt u hier.
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]