BMMA helpt marketeers en HR-professionals met hun employer branding
Employer branding lijkt voor veel bedrijven een game changer te zijn om zich te onderscheiden van de massa, maar het vinden van de juiste profielen is tegelijkertijd moeilijker dan ooit. Hoe implementeer je een goede employer branding-strategie? Wat zijn do's & don'ts? En zijn daar professionele werkwijzen voor? Om marketeers en HR-professionals te helpen om hun vaardigheden rond employer branding aan te scherpen, biedt de BMMA een programma aan van drie sessies. Meer info daarover vindt u hier.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]