De BMMA opent binnenkort haar deuren voor nieuwkomer Burger King, de nieuwste concurrent in ons land voor Quick en McDonald’s. Zullen Belgische onze smaakpapillen hier als een blok voor vallen? Kevin Derycke, ceo van Burger King, en Thomas Granger, vice-president bij Buzzman, het creatieve bureau van Burger King, willen u tijdens een BMMA lunch alvast inkijk geven in Burger Kings strategieën in marketing, communicatie, positionering en branding. Wanneer? Op 17 oktober... Inschrijven kan via de website van de BMMA.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]