- 30/01/2024
Op 30 januari gaat het 17-daagse opleidingsprogramma van de Executive Master in Digital Marketing and Communication van start. Die opleiding wordt georganiseerd in samenwerking met BMMA, Havas, Le Soir en La Libre Belgique. Ze bestaat uit negen modules en loopt tot juni 2024. De cursus behandelt de meest recente ontwikkelingen in de sector en wordt gegeven door academici van de Solvay Brussels School, die hun praktijkervaring met bedrijven delen.
Nieuw in de editie van 2024 is een eendaagse module die exclusief gewijd is aan marketing en duurzaamheid en gegeven wordt door Nicolas Lambert, ex-CEO van Fairtrade Belgium. Met die sessie geeft hij op dinsdag 30 januari de aftrap van het opleidingsprogramma. Meer informatie en het volledige programma vind je op de website van BMMA.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]