BMMA lanceert executive Master in Digital Marketing & Communication

- 30/01/2024
Op 30 januari gaat het 17-daagse opleidingsprogramma van de Executive Master in Digital Marketing and Communication van start. Die opleiding wordt georganiseerd in samenwerking met BMMA, Havas, Le Soir en La Libre Belgique. Ze bestaat uit negen modules en loopt tot juni 2024. De cursus behandelt de meest recente ontwikkelingen in de sector en wordt gegeven door academici van de Solvay Brussels School, die hun praktijkervaring met bedrijven delen.
Nieuw in de editie van 2024 is een eendaagse module die exclusief gewijd is aan marketing en duurzaamheid en gegeven wordt door Nicolas Lambert, ex-CEO van Fairtrade Belgium. Met die sessie geeft hij op dinsdag 30 januari de aftrap van het opleidingsprogramma. Meer informatie en het volledige programma vind je op de website van BMMA.
Account Manager - D|M&S
Account Manager in Antwerpen Account Manager D|M&S Antwerpen D|M&S is een toonaangevend communicatiebureau […]
Creatieve Content Creator - D|M&S
Creatieve Content Creator in Antwerpen Wij zijn op zoek naar een creatieve Content […]
Account Executive - VRT en meer lokale media
Wil jij samen een maatschappelijk verschil maken in media? Werk je graag met […]
Accountmanager Creative Partnerships - VRT
Wil jij de juiste partners verbinden met de mooiste projecten voor maximale impact? […]