- 30/01/2024
Op 30 januari gaat het 17-daagse opleidingsprogramma van de Executive Master in Digital Marketing and Communication van start. Die opleiding wordt georganiseerd in samenwerking met BMMA, Havas, Le Soir en La Libre Belgique. Ze bestaat uit negen modules en loopt tot juni 2024. De cursus behandelt de meest recente ontwikkelingen in de sector en wordt gegeven door academici van de Solvay Brussels School, die hun praktijkervaring met bedrijven delen.
Nieuw in de editie van 2024 is een eendaagse module die exclusief gewijd is aan marketing en duurzaamheid en gegeven wordt door Nicolas Lambert, ex-CEO van Fairtrade Belgium. Met die sessie geeft hij op dinsdag 30 januari de aftrap van het opleidingsprogramma. Meer informatie en het volledige programma vind je op de website van BMMA.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]