- 04/05/2021
12:30 - 14:00 - Online
De effecten van de globalisering bleven de laatste jaren niet ongezien. De lokale markt herleefde intussen, en de coronacrisis heeft die beweging naar lokale consumptie en investeringen alleen maar versneld. Bij DPG Media en Proximus sloegen ze deze weg al lang geleden in door te investeren in infrastructuur, producten en diensten van bij ons en door een lokaal aanbod te promoten. De BMMA brengt deze spelers samen, en dan vooral hun topmannen Christian Van Thillo en Guillaume Boutin, tijdens een Remote BMMA Lunch: “Go local is the new global?” Zet 4 mei alvast in de agenda. Inschrijven kan via deze weg.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]