BMMA Remote Lunch: is lokaal het nieuwe globaal?

- 04/05/2021
12:30 - 14:00 - Online
De effecten van de globalisering bleven de laatste jaren niet ongezien. De lokale markt herleefde intussen, en de coronacrisis heeft die beweging naar lokale consumptie en investeringen alleen maar versneld. Bij DPG Media en Proximus sloegen ze deze weg al lang geleden in door te investeren in infrastructuur, producten en diensten van bij ons en door een lokaal aanbod te promoten. De BMMA brengt deze spelers samen, en dan vooral hun topmannen Christian Van Thillo en Guillaume Boutin, tijdens een Remote BMMA Lunch: “Go local is the new global?” Zet 4 mei alvast in de agenda. Inschrijven kan via deze weg.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]