- 04/05/2021
12:30 - 14:00 - Online
De effecten van de globalisering bleven de laatste jaren niet ongezien. De lokale markt herleefde intussen, en de coronacrisis heeft die beweging naar lokale consumptie en investeringen alleen maar versneld. Bij DPG Media en Proximus sloegen ze deze weg al lang geleden in door te investeren in infrastructuur, producten en diensten van bij ons en door een lokaal aanbod te promoten. De BMMA brengt deze spelers samen, en dan vooral hun topmannen Christian Van Thillo en Guillaume Boutin, tijdens een Remote BMMA Lunch: “Go local is the new global?” Zet 4 mei alvast in de agenda. Inschrijven kan via deze weg.

Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]








