- 04/05/2021
12:30 - 14:00 - Online
De effecten van de globalisering bleven de laatste jaren niet ongezien. De lokale markt herleefde intussen, en de coronacrisis heeft die beweging naar lokale consumptie en investeringen alleen maar versneld. Bij DPG Media en Proximus sloegen ze deze weg al lang geleden in door te investeren in infrastructuur, producten en diensten van bij ons en door een lokaal aanbod te promoten. De BMMA brengt deze spelers samen, en dan vooral hun topmannen Christian Van Thillo en Guillaume Boutin, tijdens een Remote BMMA Lunch: “Go local is the new global?” Zet 4 mei alvast in de agenda. Inschrijven kan via deze weg.
Sales Accountmanager - VRT
Wil jij samen een maatschappelijk verschil maken in media? Werk je graag met […]
Marketing & Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Community & Project Manager (m/f/d) - Hopscotch Season
Are you looking for dynamism and creativity? Do you have a passion […]