BMW Benelux en The Marcom Engine zorgen voor elektrificatie met de BMW i4

BMW Belux heeft samen met The Marcom Engine – de strategische alliantie tussen Serviceplan Group, Media.Monks en Berylls – een tactische campagne opgezet die de autoliefhebber motiveert om de nieuwe honderd procent elektrische BMW i4 te ontdekken.
De campagne zet ook aan om het rijplezier van alle honderd procent elektrische modellen te ontdekken van 1 tot 8 juni tijdens de Electric Test Drive Days bij de BMW-verdelers. De campagne, die loopt van 22 mei tot en met 7 juni, wordt uitgerold via verschillende kanalen en touchpoints, waaronder social paid, social organic, in store dealer materiaal, display banners, de website, e-mailings, print en radio.
Credits:
Agency : The Marcom Engine (Serviceplan, Media.Monks & Berylls)
Brand: BMW Client: BMW Group Belux
Contact : Pascale Goudvis, Sarah Heivers, Manon Speleers, Laetitia Thonar Anne-Katrien van Pottelberge, Georges Pagalis, Kirsten Major
Campaign Title: BMW i4 TACTICAL
Account team: Nathalie Vergught , Aymeric Wielemans
Producer : Arnaud Müller
Digital Agency : Plan.Net
Digital Project Management: Ben Cleners Webmaster : Sami El Nakadi
CRM Project Management : Anouk Wijnants
Digital Media Agency: Mediaplus
Connection Planner : Robin Gérondal
Social Media Expert : Femke van Rijt
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]