BMW Benelux en The Marcom Engine zorgen voor elektrificatie met de BMW i4

Crea / News

BMW Belux heeft samen met The Marcom Engine – de strategische alliantie tussen Serviceplan Group, Media.Monks en Berylls – een tactische campagne opgezet die de autoliefhebber motiveert om de nieuwe honderd procent elektrische BMW i4 te ontdekken.

De campagne zet ook aan om het rijplezier van alle honderd procent elektrische modellen te ontdekken van 1 tot 8 juni tijdens de Electric Test Drive Days bij de BMW-verdelers. De campagne, die loopt van 22 mei tot en met 7 juni, wordt uitgerold via verschillende kanalen en touchpoints, waaronder social paid, social organic, in store dealer materiaal, display banners, de website, e-mailings, print en radio.

Credits:

Agency : The Marcom Engine (Serviceplan, Media.Monks & Berylls)

Brand: BMW Client: BMW Group Belux

Contact : Pascale Goudvis, Sarah Heivers, Manon Speleers, Laetitia Thonar Anne-Katrien van Pottelberge, Georges Pagalis, Kirsten Major

Campaign Title: BMW i4 TACTICAL

Account team: Nathalie Vergught , Aymeric Wielemans

Producer : Arnaud Müller

Digital Agency : Plan.Net

Digital Project Management: Ben Cleners Webmaster : Sami El Nakadi

CRM Project Management : Anouk Wijnants

Digital Media Agency: Mediaplus

Connection Planner : Robin Gérondal

Social Media Expert : Femke van Rijt