BMW Belux heeft samen met The Marcom Engine – de strategische alliantie tussen Serviceplan Group, Media.Monks en Berylls – een tactische campagne opgezet die de autoliefhebber motiveert om de nieuwe honderd procent elektrische BMW i4 te ontdekken.
De campagne zet ook aan om het rijplezier van alle honderd procent elektrische modellen te ontdekken van 1 tot 8 juni tijdens de Electric Test Drive Days bij de BMW-verdelers. De campagne, die loopt van 22 mei tot en met 7 juni, wordt uitgerold via verschillende kanalen en touchpoints, waaronder social paid, social organic, in store dealer materiaal, display banners, de website, e-mailings, print en radio.
Credits:
Agency : The Marcom Engine (Serviceplan, Media.Monks & Berylls)
Brand: BMW Client: BMW Group Belux
Contact : Pascale Goudvis, Sarah Heivers, Manon Speleers, Laetitia Thonar Anne-Katrien van Pottelberge, Georges Pagalis, Kirsten Major
Campaign Title: BMW i4 TACTICAL
Account team: Nathalie Vergught , Aymeric Wielemans
Producer : Arnaud Müller
Digital Agency : Plan.Net
Digital Project Management: Ben Cleners Webmaster : Sami El Nakadi
CRM Project Management : Anouk Wijnants
Digital Media Agency: Mediaplus
Connection Planner : Robin Gérondal
Social Media Expert : Femke van Rijt
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]