Het merendeel van het ‘sharen’ gebeurt vandaag privé onder vrienden, en veel minder in het openbaar. Onder andere via Facebook Messenger en het populaire WhatsApp. Om in te spelen op deze evolutie lanceert BMW ‘Whatsapp met de BMW X2’. "Het is een première voor België dat een automerk samenwerkt met WhatsApp," preciseert Joeri Van Den Broek van Air. "Een ideale combinatie, gezien de jongere doelgroep van de BMW X2. En de nagelnieuwe contentcel van Air stond in voor de strategische aanpak en concrete invulling van deze unieke samenwerking."
Het resultaat? Een meer informele, en vooral verfrissende manier om in contact te komen met deze nieuwe SAV of Sports Activity Vehicle. Wie z’n nummer doorgeeft, krijgt op deze manier exclusieve content te zien of maakt kans op exclusieve rewards. Zelf meedoen kan via http://bmwlife.be/nl/bmw-whatsapp-x2.
Credits
Client: BMW Belux
Contact: Steven De Deyne, Wim Verbeurgt
Agency: Air
ECD: Eric Hollander
CD: Joeri Van Den Broeck, Dieter De Ridder
Connection planner: Max Vansanten
Strategie: Dieter Riemaeker
Account team: Ophélie Van Hagendoren
Digital designer: Filiz Elaerts
Digital production: Greg Pin, Olivier De Smet
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]