BMW en AIR WhatsAppen met de BMW X2

Het merendeel van het ‘sharen’ gebeurt vandaag privé onder vrienden, en veel minder in het openbaar. Onder andere via Facebook Messenger en het populaire WhatsApp. Om in te spelen op deze evolutie lanceert BMW ‘Whatsapp met de BMW X2’. "Het is een première voor België dat een automerk samenwerkt met WhatsApp," preciseert Joeri Van Den Broek van Air. "Een ideale combinatie, gezien de jongere doelgroep van de BMW X2. En de nagelnieuwe contentcel van Air stond in voor de strategische aanpak en concrete invulling van deze unieke samenwerking."
Het resultaat? Een meer informele, en vooral verfrissende manier om in contact te komen met deze nieuwe SAV of Sports Activity Vehicle. Wie z’n nummer doorgeeft, krijgt op deze manier exclusieve content te zien of maakt kans op exclusieve rewards. Zelf meedoen kan via http://bmwlife.be/nl/bmw-whatsapp-x2.
Credits
Client: BMW Belux
Contact: Steven De Deyne, Wim Verbeurgt
Agency: Air
ECD: Eric Hollander
CD: Joeri Van Den Broeck, Dieter De Ridder
Connection planner: Max Vansanten
Strategie: Dieter Riemaeker
Account team: Ophélie Van Hagendoren
Digital designer: Filiz Elaerts
Digital production: Greg Pin, Olivier De Smet

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]


