Het merendeel van het ‘sharen’ gebeurt vandaag privé onder vrienden, en veel minder in het openbaar. Onder andere via Facebook Messenger en het populaire WhatsApp. Om in te spelen op deze evolutie lanceert BMW ‘Whatsapp met de BMW X2’. "Het is een première voor België dat een automerk samenwerkt met WhatsApp," preciseert Joeri Van Den Broek van Air. "Een ideale combinatie, gezien de jongere doelgroep van de BMW X2. En de nagelnieuwe contentcel van Air stond in voor de strategische aanpak en concrete invulling van deze unieke samenwerking."
Het resultaat? Een meer informele, en vooral verfrissende manier om in contact te komen met deze nieuwe SAV of Sports Activity Vehicle. Wie z’n nummer doorgeeft, krijgt op deze manier exclusieve content te zien of maakt kans op exclusieve rewards. Zelf meedoen kan via http://bmwlife.be/nl/bmw-whatsapp-x2.
Credits
Client: BMW Belux
Contact: Steven De Deyne, Wim Verbeurgt
Agency: Air
ECD: Eric Hollander
CD: Joeri Van Den Broeck, Dieter De Ridder
Connection planner: Max Vansanten
Strategie: Dieter Riemaeker
Account team: Ophélie Van Hagendoren
Digital designer: Filiz Elaerts
Digital production: Greg Pin, Olivier De Smet
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]