BMW en TBWA heropenen de deuren met #TheJoyAhead

Nu de maatregelen ter bestrijding van het coronavirus versoepeld worden, zijn ook de BMW-verdelers verheugd om opnieuw de deuren van hun showroom te openen. Om het nieuws van de heropening te delen, publiceerde BMW Belux een paginagrote advertentie (een creatie van TBWA) in alle Belgische kranten om BMW-rijders opnieuw welkom te heten, met als leuze #TheJoyAhead. Eigenaars van een BMW met een recent infotainmentsysteem ontvangen die boodschap ook rechtstreeks op het scherm in hun wagen.
Credits
Client: BMW Belux
Campaign Title: #TheJoyAhead
Creative Director: Steven Janssens
Creatives: Philip De Cock, Kenn Van Lijsebeth, Arnaud Henckaerts
Account team: Bénédicte Ernst, Sanah Walravens
DTP: Sandrine Herbay
Media Agency: Initiative
CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]