BMW en TBWA heropenen de deuren met #TheJoyAhead

Nu de maatregelen ter bestrijding van het coronavirus versoepeld worden, zijn ook de BMW-verdelers verheugd om opnieuw de deuren van hun showroom te openen. Om het nieuws van de heropening te delen, publiceerde BMW Belux een paginagrote advertentie (een creatie van TBWA) in alle Belgische kranten om BMW-rijders opnieuw welkom te heten, met als leuze #TheJoyAhead. Eigenaars van een BMW met een recent infotainmentsysteem ontvangen die boodschap ook rechtstreeks op het scherm in hun wagen.
Credits
Client: BMW Belux
Campaign Title: #TheJoyAhead
Creative Director: Steven Janssens
Creatives: Philip De Cock, Kenn Van Lijsebeth, Arnaud Henckaerts
Account team: Bénédicte Ernst, Sanah Walravens
DTP: Sandrine Herbay
Media Agency: Initiative
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]