BMW en TBWA heropenen de deuren met #TheJoyAhead

Nu de maatregelen ter bestrijding van het coronavirus versoepeld worden, zijn ook de BMW-verdelers verheugd om opnieuw de deuren van hun showroom te openen. Om het nieuws van de heropening te delen, publiceerde BMW Belux een paginagrote advertentie (een creatie van TBWA) in alle Belgische kranten om BMW-rijders opnieuw welkom te heten, met als leuze #TheJoyAhead. Eigenaars van een BMW met een recent infotainmentsysteem ontvangen die boodschap ook rechtstreeks op het scherm in hun wagen.
Credits
Client: BMW Belux
Campaign Title: #TheJoyAhead
Creative Director: Steven Janssens
Creatives: Philip De Cock, Kenn Van Lijsebeth, Arnaud Henckaerts
Account team: Bénédicte Ernst, Sanah Walravens
DTP: Sandrine Herbay
Media Agency: Initiative
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]
Sales Manager Digital Solutions - Ads & Data
We zijn namelijk opzoek naar een Sales Manager Digital Solutions. Ads & Data, de […]
Account Manager - D|M&S
Account Manager in Antwerpen Account Manager D|M&S Antwerpen D|M&S is een toonaangevend communicatiebureau […]
Creatieve Content Creator - D|M&S
Creatieve Content Creator in Antwerpen Wij zijn op zoek naar een creatieve Content […]