BMW Belux lanceert in samenwerking met The Marcom Engine zijn tweede tactische campagne van het jaar. Die campagne moet de verkoop van de BMW iX2 en X2 in België en Luxemburg ondersteunen. Hiermee wil BMW zijn aanwezigheid op de markt versterken door de troeven van deze iconische modellen in de verf te zetten.
De campagne is afgestemd op de specifieke verwachtingen van klanten in Vlaanderen, Brussel/Wallonië en Luxemburg. Daarmee onderstreept BMW zijn ambitie om mobiliteitsoplossingen aan te bieden die zijn toegespitst op verschillende regionale behoeften. De BMW iX2 en X2, die opvallen door hun innovatief design, uitzonderlijk comfort en geavanceerde technologie, staan centraal in dit nieuwe verkoopoffensief.
In Vlaanderen komt de BMW iX2 Limited Edition in aanmerking voor de Vlaamse overheidspremie van 5.000 euro — zo wordt innovatie nog toegankelijker. Voor klanten in Brussel en Wallonië is de BMW X2 beschikbaar vanaf 444 euro per maand exclusief btw, een competitief aanbod voor een topmodel. Tot slot kunnen bestuurders in Luxemburg nog steeds profiteren van een overheidsbonus tot 8.000 euro op de BMW iX2 vóór 30 september, een extra argument om van deze opportuniteit gebruik te maken.
De campagne loopt van 30 augustus tot 30 september 2024 en is te zien op verschillende kanalen en touchpoints, waaronder social paid, display banners, promotiemateriaal in BMW Concessies, de website, e-mail en radio.
Credits:
- Agency: The Marcom Engine (Serviceplan, Media.Monks & Berylls)
- Brand: BMW
- Client: BMW Group Belux
- Contact: Laetitia Thonar, Pascale Goudvis, Georges Pagalis, Kirsten Major, Anne- Camille Plaetinck, Manon Speleers
- Campaign Title: BMW iX2 & X2 Tactical
- Account team: Davy Couscouras, Nathalie Vergught, Arnaud Muller
- Producers: Sabrina Ali
- Digital Agency: Plan.Net (Serviceplan Group)
- Digital Project Management & Webmastering: Renata Souza Faro, Sami El Nakadi
- Digital Media Agency: Mediaplus (Serviceplan Group)
- CRM: Maria Triantafyllos
- Connections Planner: Femke van Rijt, Robin Gérondal
- Social Media Expert: Femke van Rijt