BMW en The Oval Office inspireren klanten in 360°

Van 19 tot 27 april 2022 organiseerden BMW Belux en The Oval Office het luxury lifestyle event “BMW Moments of Inspiration”. Gedurende tien avonden konden zo’n 3.000 genodigden genieten van een culinaire beleving op sterrenniveau en een indrukwekkende show met spectaculaire 360°-beleving. Het hoogtepunt van het event was de line-up van de nieuwe modellen waaronder de nieuwe BMW i7, BMW M750e en BMW X7.
Duurzame luxe
Op Moments of Inspiration konden klanten op uitnodiging van BMW concessiehouders de nieuwste BMW-modellen in het luxesegment in avant-première komen ontdekken en nieuwe ideeën opdoen voor een duurzame, luxueuze en verfijnde levensstijl. Dit terwijl ze culinair genoten van een gastronomisch diner geïnspireerd door sterrenchefs David Martin (La Paix **), Lionel Rigolet (Comme chez Soi **) en Roger van Damme (Het Gebaar *).
“Op ‘Moments of Inspiration’ hebben we niet enkel aan tafel sterren geserveerd maar ook op de catwalk waar de allernieuwste elektrische BMW modellen in avant-première hebben gedefileerd. En als kers op de taart hebben de genodigden het privilege gehad om een exemplaar van de M850i Gran Coupé van de Amerikaanse artiest Jeff Koons te bewonderen,” vertelt Guy Le Compte, events marketing manager van BMW Belux.
BMW Business Talks
Een van de avonden was gereserveerd voor een zakelijk publiek. Tijdens deze editie van de BMW Business Talks konden ceo’s, private bankers en andere professionals zich laten inspireren en nieuwe inzichten opdoen dankzij keynotes van technologie-ondernemer Peter Hinssen, econoom en opiniemaker Geert Noels en BMW-topman Peter Henrich.
Annick Nees, client director bij The Oval Office, vult aan: “Met Moments of Inspiration hebben we samen met de teams van BMW een unieke 360° live experience gecreëerd. De vele positieve reacties die we elke avond van de genodigden kregen hebben de kracht van live belevingen nogmaals bevestigd. Wil je als merk een duurzame en impactvolle relatie uitbouwen met je klanten en medewerkers, dan zijn live belevingen een onovertroffen kanaal.”
Credits
Client: BMW Belux
Contacts: Guy Le Compte, Veerle Vermant, Morgan Nguyen
Agency: The Oval Office
Client Director: Annick Nees
Project team: Jill De Ranter, Celine Oris, Kelly Van den Langenbergh, Janne Roelen
Creation: Gino Keymeulen, Alex Skim
Design: Jon Troch
Video content: Medialife
Audio-Visual: Sense
Presentatie: Olivier Schalbroeck
Artistic: Blue Luna
Photography: Aiki Photography
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]