BMW M4 Red Devils Edition eye-catcher in Zaventem

Dat is het! Het sportevenement van deze zomer, de Euro 2021, is begonnen. Ter gelegenheid van deze gebeurtenis lanceert BMW Belux een speciale Red Devils-editie van zijn BMW M4.
De Duitse fabrikant, trotse sponsor van de Rode Duivels, heeft ervoor gekozen om JCDecaux te vragen om deze unieke samenwerking te benadrukken. Brussels Airport is de ideale plaats om de aandacht van voetbal- en BMW-fans aan te trekken. Het merk heeft zichzelf een toppositie verschaft door deze topklasse auto in een prestigieuze omgeving tentoon te stellen. Zichtbaarheid volledig gewijd aan BMW dankzij de perfecte combinatie van de BMW M4 op het podium aan de ingang van Pier A, een premium locatie van 24m² en twee zijlichtbakken van 18m². Dit creëert een branding zone en trekt de aandacht van alle passagiers op de vertrek- en aankomstpunten van Europese vluchten. Om deze M4 in de kleuren van de Rode Duivels te kunnen bewonderen, hoeft u alleen maar een vlucht naar een Europese bestemming te boeken.
Deze campagne is het resultaat van een samenwerking tussen BMW, TBWA, Initiative, Rapport en JCDecaux en is zichtbaar tot het einde van het wereldkampioenschap voetbal (VK voetbal).
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]