BMW pakt uit met augmented reality


CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Bijna Autosalon, en dus pakken autoconstructeurs uit met nieuwe modellen én met allerhande flankerende innovaties. BMW i gebruikt augmented reality om producten te visualiseren met Tango, de smartphone AR-technologie van Google. De Beierse autoconstructeur is daarmee naar eigen zeggen het eerste automerk dat klanten een interactieve, 3D augmented reality-ervaring biedt. De kenmerken van de nieuwe technologie: een unieke interactieve klantervaring, ontworpen door Accenture, de visualisatie van producten in ware grote in 3D, en kleuren en bekleding kunnen onmiddellijk gepersonaliseerd worden. De nieuwe innovatieve technologie is voorlopig enkel beschikbaar in geselecteerde verkooppunten.

