Tijdens Euro 2016 zal Brussels Airport ongeveer 1,5 miljoen passagiers verwelkomen. Als officiële partner van de Rode Duivels supportert BMW met trots in de kleuren van België met een i8, speciaal ontworpen voor deze gelegenheid. Het automerk, trouwe klant van JCDecaux, heeft beslist om dit uniek model tentoon te stellen centraal in Pier A, om zo te kunnen inspelen op de wachttijden en het premiumbereik van Brussels Airport.
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]