BNP Paribas Fortis en Publicis Groupe beantwoorden financiële vragen over duurzaam wonen

Crea / News

Veel Belgen zitten vandaag met vragen. Over duurzaam wonen, de hoge energiekosten,... En als je met vragen blijft zitten, komen er alleen maar meer van. Met deze campagneslogan wil BNP Paribas Fortis de Belg een duidelijk antwoord bieden en tegelijk zijn voortrekkersrol op vlak van duurzaamheid in de verf zetten. Want de Belgen begeleiden in duurzamer wonen, ook dat is Positive Banking. In de campagne van Publicis Groupe komen drie specifieke thema's aan bod: duurzaam renoveren, de energiefactuur verlagen en het aankopen van een duurzame woning. Dat daar alleen maar meer vragen van komen, zien we ook in de drie SoMe-video's die het bureau ontwikkelde. In de spots vermenigvuldigen de mensen zich ter plekke, samen met het aantal vragen. Je vraagt je af of er ook bannering is? En radiospots? En of de campagne je naar een website leidt? Ja, ja, en ja. De website biedt een kant-en-klaar antwoord op elke vraag. Geen vragen meer? Dan kan je nu de campagne ontdekken.

Credits

Client (brand & contacts): BNP Paribas Fortis (Jeannette Westerhout, Laurence Stavaux, Stijn De Corte & Ann Baggerman)

Client Lead: Ellen Sonck

Account Director: Allen Marchant

Account Manager: Aurélie Bouchez

Account Executive: Alexia Matthyssens

Brand & Campaign Strategist: David Burny

Connection Planner: Anthony O'Donnell

Executive Creative Director: Mathieu Cardon

Sr Creatives: Bill Bilquin & Sébastien Stevens

Copywriters NL: Maarten De Maayer, Wim Corremans

Digital Designer: Christopher Goossens

Sr Retoucher: Fred Dupont

Content Producer: Andreas Hasle

Video Editor: Mohamed Nafaa

Sound Lead: Tom Garcia

Sound Producer: Saartje Goris

Sound Engineer: Mathias Lewis

Digital Producer: Teo Rasmerita

External production

Production: Moxy

Photographer: Merel Hart