Je eigen zaak starten of verder laten groeien is allesbehalve evident. En ook al zit je vol goede ideeën, zonder goed advies heb je als ondernemer vaak meer vragen dan antwoorden. Dat een goed idee niet zonder goed advies kan was dan ook meteen het vertrekpunt van een campagne van BNP Paribas Fortis en Publicis Groupe.
BNP Paribas Fortis draagt ondernemers én hun goede ideeën een warm hart toe. Om dat aan te kondigen, lanceerden de Positive Bankers Een goed idee vraagt om goed advies: een campagne die nog eens onderstreept dat starters en beginnende ondernemers met al hun vragen terechtkunnen bij de adviseurs van BNP Paribas Fortis. Want iedereen heeft recht op goed advies. De campagne werd gelanceerd op radio, in online video’s en via social media. De insteek? Een goed idee kan je op elk moment overvallen. En met dat goed idee kan je altijd terecht bij een adviseur van BNP Paribas Fortis, die je begeleidt van A tot Z.
Een bank die ondernemers helpt om een zaak te starten of om hun zaak verder te laten groeien, ook dat is Positive Banking.
Credits
Client (brand & contacts):BNP Paribas Fortis - Inge Wertelaers, Ann Baggerman, Stefanie Goovaerts, Jeannette Westerhout
Client Lead:Ellen Sonck
Account Director: Allen Marchant
Account Manager: Stéphanie Jacquet
Account Executive: Charlotte Urbain
Sr Brand & Campaign Strategist:David Burny
Creative Director:Mathieu Cardon
Creatives/concept providers: Maarten De Maayer &Daniel Vanden-Broucke, Charles-Elie Chauvaux
Copywriter FR: Louise Vankueken, Philippe Dorval
Copywriter NL: Evelien Peeters
Creative Designer: Christopher Goossens
Creative Retoucher:Fred Dupont
Sr Infographists:Arnaud Duval, Thierry Staes
Sound Lead:Tom Garcia
Sound Producer:Saartje Goris
Sound Engineer:Mathias Lewis
Moving Images Lead: Marc Van Buggenhout
Moving Images Producer: Daan Feytongs
Digital Production Lead: Teo Rasmerita
HTML Integrator: Thierry Vandermeulen
External production
Production house: Producteur Provocateur
Director: Boris Kuijpers
Photographer: Lambro