BNP Paribas Fortis toont #PositiveBanking met Clear Channel

Media / News

Met #PositiveBanking lanceert BNP Paribas Fortis een nieuwe imagocampagne. Het opzet? Tonen hoe de bank en haar klanten positieve impact creëren en meebouwen aan een positieve toekomst.

De nationale campagne onthult een inspirerende visual op de 36m² grote More O'Ferrall-panelen in Belgische stadskernen en grote steden. Dit wordt versterkt door gigantische geveldoeken in Brussel (Zavel en Louis Schmidtlaan) en Antwerpen (Wagner-toren) en door de Led-Wall aan het station van Luik-Guillemins.

Annemie Goegebuer, head of brand, communications and quality bij BNP Paribas Fortis: “Als grootste bank in België heeft BNP Paribas Fortis een belangrijke rol te spelen in de wereld van vandaag en morgen. We willen het leven van onze klanten vergemakkelijken met innoverende financiële oplossingen, hen helpen groeien en we stellen duurzaamheid voorop. Door out-of-home mee te nemen in de mediamix doen we een oproep aan onze klanten onderweg om samen met ons te bouwen aan een positieve toekomst.”

De campagne is zichtbaar tot einde juli en is het resultaat van de samenwerking tussen BNP Paribas Fortis, Publicis, Havas, Posterscope, Urban Media en Clear Channel.