Met #PositiveBanking lanceert BNP Paribas Fortis een nieuwe imagocampagne. Het opzet? Tonen hoe de bank en haar klanten positieve impact creëren en meebouwen aan een positieve toekomst.
De nationale campagne onthult een inspirerende visual op de 36m² grote More O'Ferrall-panelen in Belgische stadskernen en grote steden. Dit wordt versterkt door gigantische geveldoeken in Brussel (Zavel en Louis Schmidtlaan) en Antwerpen (Wagner-toren) en door de Led-Wall aan het station van Luik-Guillemins.
Annemie Goegebuer, head of brand, communications and quality bij BNP Paribas Fortis: “Als grootste bank in België heeft BNP Paribas Fortis een belangrijke rol te spelen in de wereld van vandaag en morgen. We willen het leven van onze klanten vergemakkelijken met innoverende financiële oplossingen, hen helpen groeien en we stellen duurzaamheid voorop. Door out-of-home mee te nemen in de mediamix doen we een oproep aan onze klanten onderweg om samen met ons te bouwen aan een positieve toekomst.”
De campagne is zichtbaar tot einde juli en is het resultaat van de samenwerking tussen BNP Paribas Fortis, Publicis, Havas, Posterscope, Urban Media en Clear Channel.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]