BNP Paribas Fortis toont steun voor dagelijkse helden met Urban Media

Gezondheidswerkers, apothekers, winkeliers, politieagenten, bankiers, enz. BNP Paribas Fortis eert al deze mannen en vrouwen in de frontlinie in de strijd tegen het coronavirus in een monumentale affichagecampagne met Urban Media. Van Brussel tot Antwerpen onthullen de reuzenvisuals de echte gezichten van deze mensen, vergezeld van de boodschap #SamenSterk.
“Met deze affiches willen we de mensen die zich inzetten in de strijd tegen corona bedanken: het verplegend personeel, winkeliers, politie, onze bankmedewerkers … We werkten hiervoor met echte mensen uit de buurt. Deze crisis toont aan dat we in staat zijn tot grootse dingen, ieder op onze eigen manier. Daarom kozen we voor de hashtag SamenSterk, TousEnsemble. Op social media, online en print brengen we met diezelfde hashtag ook verhalen over solidariteit, over collega’s die de extra mile gaan en over klanten die het verschil maken in deze ongekende crisis,” zegt Annemie Goegebuer, head of brand, communications & quality bij BNP Paribas Fortis.
De campagne is zichtbaar van maandag 4 mei tot en met 31 mei in Brussel (Zavel en Louis Schmidtlaan) en Antwerpen (Frankrijlei) en is het resultaat van een samenwerking tussen BNP Paribas Fortis, Havas, Publicis Groupe, Posterscope, Urban Media en Clear Channel.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]