Gezondheidswerkers, apothekers, winkeliers, politieagenten, bankiers, enz. BNP Paribas Fortis eert al deze mannen en vrouwen in de frontlinie in de strijd tegen het coronavirus in een monumentale affichagecampagne met Urban Media. Van Brussel tot Antwerpen onthullen de reuzenvisuals de echte gezichten van deze mensen, vergezeld van de boodschap #SamenSterk.
“Met deze affiches willen we de mensen die zich inzetten in de strijd tegen corona bedanken: het verplegend personeel, winkeliers, politie, onze bankmedewerkers … We werkten hiervoor met echte mensen uit de buurt. Deze crisis toont aan dat we in staat zijn tot grootse dingen, ieder op onze eigen manier. Daarom kozen we voor de hashtag SamenSterk, TousEnsemble. Op social media, online en print brengen we met diezelfde hashtag ook verhalen over solidariteit, over collega’s die de extra mile gaan en over klanten die het verschil maken in deze ongekende crisis,” zegt Annemie Goegebuer, head of brand, communications & quality bij BNP Paribas Fortis.
De campagne is zichtbaar van maandag 4 mei tot en met 31 mei in Brussel (Zavel en Louis Schmidtlaan) en Antwerpen (Frankrijlei) en is het resultaat van een samenwerking tussen BNP Paribas Fortis, Havas, Publicis Groupe, Posterscope, Urban Media en Clear Channel.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]