
De Best of Activations Awards zijn dit jaar aan de 26° editie toe en de organisatoren melden trots dat zowel het aantal inzendingen als de kwaliteit van de cases jaar na jaar toeneemt en dat de BOA’s stilaan de graadmeter van het Belgische succes op het Cannes-Festival worden.
Aan de basis van het succes ligt de tweevoudige jury van opdrachtgevers enerzijds en creatieven anderzijds en de professionele manier waarop het jurerings-proces in goede banen wordt geleid. Na drie jaar als deskundige voorzitter van de Jury der Adverteerders, geeft Joachim Rubin van Delhaize de fakkel door aan Nele Baeyens van Medialaan, recent nog verkozen tot het Medium van het Jaar op de Merit Awards.
Bij de Jury van de Creatieven is Sebastien De Valck van BBDO aan zijn tweede termijn als juryvoorzitter toe en Fred Bouchar van MM neemt opnieuw de honneurs waar bij de vakpers.
Mogen we nog even meegeven dat de Brand Activation dossiers uiterlijk op vrijdag 19 februari verwacht worden op www.bestofactivation.be en dat elke case in maximum 3 van de 14 categorieën kan worden ingediend. Dit jaar wordt er bovendien een Special Award uitgereikt aan de case die het meest innovatieve gebruik van technologie demonstreert.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]