14 adverteerders en 22 creatief directeurs hebben meer dan 120 inzendingen beoordeeld voor de 31° editie van de Best Of Activation Awards. Aan adverteerderskant haalden 38 unieke cases van 21 verschillende bureaus de shortlist in 14 categorieën. Sommige cases werden voor meerdere categorieën ingeschreven, waardoor er 63 kanshebbers zijn voor een Gold, Silver of Bronze BOA. Die zullen hun case ook op 3 oktober live verdedigen aan de 14-koppige Jury in eventlocatie Jacques, het vroegere Jacob Jordaenshuis in Antwerpen.
Ook de creatieve jury levert een sterke shortlist op met 17 cases van 9 verschillende bureaus, die een Gold, Silver of Bronze Creative BOA kunnen winnen: zowel bij de profit- als bij de non profit cases. De 22 CD’s hakken de knoop door tijdens de tweede ‘live’ ronde op 3 oktober, op zelfde locatie in Antwerpen.
De grootste kanshebber, zowel aan de kant van de CD’s als aan die van de adverteerders, is Wunderman Thompson, met 5 kanshebbers voor een Creative BOA en 5 genomineerde cases in 12 categorieën bij de adverteerders-BOA’s.
Happiness en LDV United vervolledigen de Top 3 langs creatieve kant, en die laatste eist samen met BBDO plaatsen twee en drie op bij de adverteerders.
De volledige lijst met alle genomineerde cases vindt u op www.bestofawards.be.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]