Bob Madou wordt senior marketing partner Club Brugge

Bob Madou versterkt vanaf 1 februari het management team van Club Brugge als senior marketing partner. Zijn opdracht zal er in bestaan om samen met de bestaande teams het merk Club Brugge verder te ontwikkelen als love brand voor onze fans en als creatieve partner voor onze sponsors. Madou combineert zijn opdracht met zijn huidige rol als merkstrateeg voor de VRT merkenportfolio.
« Het is een voorrecht om als Bruggeling en Club Brugge fan in hart en nieren mijn professionele steentje te mogen bijdragen aan deze club, » vertelt Madou. « Ik heb het bedrijf Club Brugge leren kennen als een erg stabiele topclub die met een weldoordachte organisatie sportieve en economische resultaten boekt en zo ontzettend veel Belgen beroert. Ik kijk er naar uit om mijn visie op merken in deze snel veranderende tijden te realiseren samen met de straffe mensen die vandaag op Club werken. »
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]