BOCA shortlists staat vol pareltjes

Awards / News

ACC en Custo organiseren voor de vierde keer de Best of Content Awards, en kunnen daarbij een beroep doen op een bijzonder toegewijde jury van 31 opdrachtgevers uit de contentmarketingwereld. Die hebben zich online uitgesproken over maar liefst 107 contentmarketingcases en -craftsmanshipcases. De jury was duidelijk onder de indruk, want 66 inzendingen haalden de shortlist: 30 in de categorieën Content Marketing (Strategy & Distribution) en 36 in Content Craftsmanship. De juryleden hakken de knoop door tijdens de live Jurydag op 19 oktober in Lamot te Mechelen.

De Craftsmanship-jury zal het fysieke materiaal voor de Craftsmanship Awards beoordelen, terwijl de Content Marketing (Strategy & Distribution)-Jury de ge-shortliste bureaus binnen de Content Marketing-categorieën zal beoordelen tijdens een live presentatie van de 30 geselecteerde cases.

Daarbij valt op dat vooral The Fat Lady het meeste kans maakt om in de prijzen te vallen, met 7 shortlists in de Content Marketing-categorieën en 6 shortlists voor de Craftsmanship Awards. Com&Co en OnlyHumans vervolledigen de top 3 met elk 5 geshortliste cases. In totaal maken 23 bureaus kans op een fel begeerde BOCA 2021 Award.

De volledige lijst met alle genomineerde cases vindt u op www.bestofawards.be