Boek.be koopt tijd voor een boek

Op 6 juni startte ‘Koop tijd voor een boek’, een grootscheepse campagne om de boekenverkoop in Vlaanderen te stimuleren. De campagne zal twee jaar lopen. Het is een gemeenschappelijke actie van 75 uitgevers en boekenimporteurs en meer dan 250 boekhandels met de steun van minister van Cultuur Sven Gatz. De coördinatie ligt in handen van Boek.be.
Met vier actiemomenten wil men het grote publiek warm maken voor boeken. In de eerste fase ligt de focus op lezen tijdens je vakantie. De zomer is de ideale tijd om een boek te lezen. Daarom stimuleert Boek.be iedereen om een leesvoorraad aan te leggen in de plaatselijke boekhandel met de slogan: ‘Lees je de zomer in’. De eerste 15.000 bezoekers van www.kooptijdvooreenboek.be kunnen een boekencheque aanvragen waarmee ze 5 euro korting op een aankoop van minstens 20 euro krijgen in de fysieke boekhandel. De cheques kun je aanvragen tot 30 juni (of zolang de voorraad strekt) en ze zijn een maand geldig na aanvraag. De volledige lijst met deelnemende boekhandels vind je op de website.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]