Naar jaarlijkse gewoonte organiseren uitgeverijen LannooCampus en Academia Press een dag gewijd aan marketingstudenten op de Boekenbeurs. Op deze Students Day, op 10 november, is er ruime aandacht voor contentmarketing met een sessie van de auteurs van het boek ‘Contentmarketing – van marketeer tot uitgever’: Bart Lombaerts (Skype), Wouter Temmerman (Skype), Koen Denolf (The Fat Lady) en Michel Libens (Propaganda). Daarnaast is er ook een sessie eventmarketing (met Peter Decuypere) en influencermarketing (met Carole Lamarque – Duval Union). Inschrijven kan via de website van LannooCampus en gaat gepaard met een gratis ticket voor de boekenbeurs.
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]