Naar jaarlijkse gewoonte organiseren uitgeverijen LannooCampus en Academia Press een dag gewijd aan marketingstudenten op de Boekenbeurs. Op deze Students Day, op 10 november, is er ruime aandacht voor contentmarketing met een sessie van de auteurs van het boek ‘Contentmarketing – van marketeer tot uitgever’: Bart Lombaerts (Skype), Wouter Temmerman (Skype), Koen Denolf (The Fat Lady) en Michel Libens (Propaganda). Daarnaast is er ook een sessie eventmarketing (met Peter Decuypere) en influencermarketing (met Carole Lamarque – Duval Union). Inschrijven kan via de website van LannooCampus en gaat gepaard met een gratis ticket voor de boekenbeurs.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]