Sinds de herfst van 2013 laat Prodipresse, de beroepsorganisatie van de krantenwinkels in Brussel en Wallonië, met nota's en petitites luidkeels van zich horen. De inzet van de strijd: een herziening van het economisch model van de krantenwinkels tot een model dat aangepast is aan de nieuwe sociologische, zakelijke en commerciële omstandigheden van de sector. Omdat het niet genoeg herhaald kan worden: de moeilijkheden waarin de krantenwinkels zich bevinden zijn reëel. Een ontmoeting met twee boekhandelaars die optimistisch blijven ondanks de huidige situatie en het gebrek aan steun van hun "partners".
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]