Bol.com lanceert online Kids Magazine

Media / News / Retail

bol com kidsBol.com introduceert deze week het bol.com Kids Magazine: een online magazine speciaal voor gezinnen met opgroeiende kinderen tot 12 jaar én voor aanstaande ouders. Eerder lanceerde bol.com online magazines met de thema’s Stijl, Lees, Tech en Thuis.
Bol.com merkt dat ouders behoefte hebben aan begeleiding bij het uitzoeken van baby- en kinderproducten, speelgoed en kinderkleding. In het bol.com Kids Magazine dompelt bol.com de lezer onder in inspiratie. Zo biedt het magazine handige toplijstjes, how to’s, tips & tricks en reviews. Met het magazine bereikt bol.com een hele specifieke doelgroep: (aanstaande) ouders en gezinnen met kinderen jonger dan 12 jaar. Hierdoor biedt het magazine voor leveranciers van baby- en kinderproducten, speelgoed en -kleding en andere adverteerders de mogelijkheid om het verhaal achter hun producten te vertellen en ze effectief onder de aandacht te brengen.
Het nieuwe bol.com Kids Magazine is te lezen via kids.bol.com.