Een heuse opsteker voor de ploeg van redacteurs en grafici van Bold & Pepper: Sonar staat op de shortlist voor de prestigieuze International Content Marketing Awards 2017. Het magazine dat Bold & Pepper maakt voor de klanten en prospects van Lapperre is genomineerd in de categorie ‘Best Non-Retail Consumer’.
De International Content Marketing Awards wordt georganiseerd door de Content Marketing Association (CMA) en bekroont het beste werk ter wereld op het vlak van contentmarketing van de afgelopen 12 maanden. Meer dan 400 inzendingen van maar liefst 135 bureaus uit 23 landen dingen mee in de competitie. De prijsuitreiking vindt plaats op 28 november in Londen.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]