Een heuse opsteker voor de ploeg van redacteurs en grafici van Bold & Pepper: Sonar staat op de shortlist voor de prestigieuze International Content Marketing Awards 2017. Het magazine dat Bold & Pepper maakt voor de klanten en prospects van Lapperre is genomineerd in de categorie ‘Best Non-Retail Consumer’.
De International Content Marketing Awards wordt georganiseerd door de Content Marketing Association (CMA) en bekroont het beste werk ter wereld op het vlak van contentmarketing van de afgelopen 12 maanden. Meer dan 400 inzendingen van maar liefst 135 bureaus uit 23 landen dingen mee in de competitie. De prijsuitreiking vindt plaats op 28 november in Londen.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]