De eerste editie van ‘Leef’, het nieuwe gezondheidsmagazine van CM, is een feit. ‘Leef’ vervangt een aantal bestaande CM-bladen, waaronder CM.be. Voor het concept en de lay-out van de nieuwe publicatie deed CM een beroep op Bold & Pepper.
Bold & Pepper kreeg van CM de opdracht om het concept mee uit te werken, wat resulteerde in een nieuwe naam, een handig formaat, een verrassend herkenbare lay-out, knappe foto’s en dito illustraties. Ook de inhoud werd mooi opgefrist: ‘Leef’ brengt vooral verhalen van mensen, waarmee het magazine zijn lezers wil inspireren om gezond in het leven te staan. In elke editie van ‘Leef’ staat een emotie centraal. In het eerste nummer, dat begin februari in de bus viel bij de CM-leden, is dat ‘content’. Gezondheid is immers meer dan ziek of niet ziek zijn. Gezondheid gaat over goed in je vel zitten, je sociaal netwerk, zin hebben in het leven,… kortom, ‘content’ zijn op alle vlakken.
Met een oplage van ruim een miljoen exemplaren wordt ‘Leef’ een van de grootste bladen van Vlaanderen. Het magazine verschijnt om de vier weken, behalve in juli en augustus. Twee keer per jaar zal het huis-aan-huis bedeeld worden.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]