Bonjour en Eqla zien blinden als iedereen

Op 23 september lanceert Eqla de campagne #commetoutlemonde. De boodschap? Blinden en slechtzienden kunnen ook hun leven leiden zoals iedereen! De vereniging Eqla bestaat sinds 1922.
Al bijna 100 jaar helpen ze mensen met een visuele beperking in hun dagelijks leven, zodat ze zo onafhankelijk en tevreden mogelijk kunnen zijn. In 100 jaar tijd hebben ze veel blinden en slechtzienden hun leven zien leiden zoals iedereen, ondanks de moeilijkheden die gepaard gaan met hun handicap. Deze campagne bevestigt dan ook de krachtige boodschap dat mensen met een visuele beperking, ondanks hun handicap, net als ieder ander hun leven kunnen leiden, met name dankzij de hulp van onze diensten.
Deze campagne, bedacht en ontwikkeld door Bonjour, steunt op drie pijlers: een videoclip, een radiospot en printadvertenties.
De volledige campagne vindt u op de website van Eqla.
Credits
Client: EQLA: Cécile de Blic et Antoine Terwagne
Conception et création: Marine Vincent et Pierre Jadot
Direction Artistique: Marine Vincent
Copy: Carl Hansenne et Marine vincent
STEADICAM = Nicolas Savary
Montage = GERT van berckelaer
Grading = Xavier Dockx
Mix = Dame Blanche Pierre Gillet
Production: BONJOUR INC
Assistante de production: Tania Farkh
Effets spéciaux: Movie FX
Stagiaires: Nina Wandoch et Valentin Anjubault
Photographer: Laetitia Bica
Assistante :Anouk Boyer Mazal
Styling : Vanessa Pinto
Make up: Esther Wouters
Studio :la Fabrique22A
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]