Bonjour en Eqla zien blinden als iedereen
Op 23 september lanceert Eqla de campagne #commetoutlemonde. De boodschap? Blinden en slechtzienden kunnen ook hun leven leiden zoals iedereen! De vereniging Eqla bestaat sinds 1922.
Al bijna 100 jaar helpen ze mensen met een visuele beperking in hun dagelijks leven, zodat ze zo onafhankelijk en tevreden mogelijk kunnen zijn. In 100 jaar tijd hebben ze veel blinden en slechtzienden hun leven zien leiden zoals iedereen, ondanks de moeilijkheden die gepaard gaan met hun handicap. Deze campagne bevestigt dan ook de krachtige boodschap dat mensen met een visuele beperking, ondanks hun handicap, net als ieder ander hun leven kunnen leiden, met name dankzij de hulp van onze diensten.
Deze campagne, bedacht en ontwikkeld door Bonjour, steunt op drie pijlers: een videoclip, een radiospot en printadvertenties.
De volledige campagne vindt u op de website van Eqla.
Credits
Client: EQLA: Cécile de Blic et Antoine Terwagne
Conception et création: Marine Vincent et Pierre Jadot
Direction Artistique: Marine Vincent
Copy: Carl Hansenne et Marine vincent
STEADICAM = Nicolas Savary
Montage = GERT van berckelaer
Grading = Xavier Dockx
Mix = Dame Blanche Pierre Gillet
Production: BONJOUR INC
Assistante de production: Tania Farkh
Effets spéciaux: Movie FX
Stagiaires: Nina Wandoch et Valentin Anjubault
Photographer: Laetitia Bica
Assistante :Anouk Boyer Mazal
Styling : Vanessa Pinto
Make up: Esther Wouters
Studio :la Fabrique22A
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]