Na een openbare aanbesteding koos VSV (Vlaamse Stichting Verkeerskunde) het Leuvense Bonka Circus uit om tot eind 2018 de sensibiliseringscampagnes in opdracht van de Vlaamse overheid uit te werken. De afleidingscampagne is de tweede campagne van het project 'Beloofd!' waarbij Vlamingen worden opgeroepen de belofte – letterlijk – uit te spreken om geen gebruik te maken van hun smartphone tijdens het rijden. De campagne loopt net zoals de vorige langs de Vlaamse wegen, op de radio, op de parkings van de cinemacomplexen en op digitale en sociale media.

De campagne kon alvast rekenen op een massale persbelangstelling afgelopen weekend. De teller van het aantal beloftes – zowel voor deze campagne als voor de campagne om kinderen altijd veilig vast te klikken in de wagen – staat momenteel al op meer dan 10.000.
Credits
Client: Vlaamse Stichting Verkeerskunde (VSV)
Client contact: Nele Bollen, Werner De Dobbeleer, Ingrid Geeraerd, Eddy Klynen
Strategic Director: Peter Verbiest
Creative Director: Vincent Jansen
Project Managers: Bram Vandenbroeck, Kristof Debacker
Creative Team: Jesse Vanophalvens, Simon Willems
Online production: Happy Volcano, ClicketyClick
Photographer: Niko Caignie
Radio Production: THINKNTALK
Media Planning: Valérie Sanctorum
Offline Media Buying: Mindshare
Digital Media: So Buzzy
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]