Boondoggle biept eindejaarscadeaus online met Payconic
De feestdagen staan voor de deur en de zoektocht naar een origineel eindejaarscadeau dus ook. En daar helpen Bancontact Payconiq Company en Boondoggle je graag bij. Met de Payconiq by Bancontact-app biep je al je eindejaarscadeaus immers vlot online en liggen de pakjes van het internet aan je voeten.
Een prachtige nieuwe muts voor je beste vriendin? Een cursus taekwondo voor je zus? Je biept al je pakjes vlot online. Enkel nog in een fancy doos stoppen en je bent helemaal klaar! Lekker knus onder een dekentje: wat je ook schenkt, betaal je eindejaarsaankopen snel en makkelijk online met je app.
Om dat te benadrukken werd ‘Jingle Bells’ als ultieme kerstklassieker in een nieuw jasje gestoken.
De campagne loopt vanaf 23 november zowel digitaal als via radio. De focus ligt op audio, video en social media.
Credits
Creative: Jorrit Hermans, Wouter Vochten, Jannes Deschacht, Thea Van Damme, Massimo De Pascale, François Massinon
Copy: Lesley Dewilde, Michel de Schauwers
Motion: Dorien Bradt
Design: Riene Reynders, Amèl Amri, Stefaan de Vos
Strategy: Stijn Cox
Digital Media Strategy & execution: Frig Stroobants
Account team: Anne-Lore Vestraets, Sophie Gravensteyn
Afmixing audio: Cobra, Christophe Cossement
Client team: Lotta de Meulenaere, Marie-Isabelle de Potter
Sales Accountmanager - VRT
Wil jij samen een maatschappelijk verschil maken in media? Werk je graag met […]
Marketing & Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Community & Project Manager (m/f/d) - Hopscotch Season
Are you looking for dynamism and creativity? Do you have a passion […]